Tot onze spijt moeten wij u mededelen dat hede middag 07/12/2007 Joop is overleden.
30/12/2007
Wij willen iedereen bedanken voor de vele steunbetuigingen die wij hebben mogen ontvangen, dit zal ons zeker sterken in de verwerking van het verlies van mijn man, onze vader en opa.
Vandaag, maandag 11 februari om 11.00 uur, hebben wij de as van mijn man, onze vader en opa overdragen aan de Koninklijke Marine, wij werden ontvangen op de Hr. ms. Vlaardingen door Luitenant ter zee de eerste klasse E.C.W Jansen en zijn geweldige bemanning.
Joop zal dinsdagmiddag 12 februari, ceremonieel worden uitgestrooid over zee, een laatste wens die wij en met name de Koninklijke Marine voor hem kunnen vervullen, wij willen dan ook de Koninklijke Marine oprecht bedanken.
Riet, Petra, John, Stacy, Kevin, Mick en La Toya
ETwoR wrote:Ik hoop dat zijn digitale erfgoed in vorm van de Hr.Ms. Potvis-site blijft bestaan!
Uit respect voor onze opa, zullen we de site, http://www.hrmspotvis.nl , wat hij als zijn levenswerk beschouwde, in de lucht houden.
De kleinkinderen van Joop
Vanaf 14 april j.l. is zijn kleinzoon Mick jaspers toegetreden tot de onderzeedienst van de K.M.
Mick zal 12 oktober zijn eerste vaart gaan maken op de Hr.Ms. Walrus die dan in New York ligt.
Vanaf 27 oktober zal de andere kleinzoon Kevin Stevens toetreden tot de landmacht.
Wat zal opa trots zijn zeg!